لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





جون در راه عشق دروغین

غصه از انجا شروع شد که خیلی عصبانی بود گفت اگه دوسم داری ثابت کن گفتم چه جوری تیغ و

 

برداشت و گفت رگتو بزن گفتم مرگ و زندگی دست خداست گفت پس دوسم نداری تیغو برداشتم

 

و رگمو زدم وقتی داشتم تو اغوش گرمش جون میدادم اروم زیر لب گفت اگه دوسم داشتی تنهام

نمیذاشتی......



نظرات شما عزیزان:

SAEED
ساعت13:56---18 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن یجورایی مثل خودتم دوست دارم باهام تبادل لینک داشته باشیم.من هر روز آپ میکنم.یه سر بزنی ضرر نمیکنی.وبم در مورد رئالو کریس هستش منتظرم
بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 13:3 | |